25 Augusti 2010

Gomorron!

Har nyss fixat mig och ska äta frukost snart, jag ska göra en smoothie med jordgubbar, banan, youghurt och mjölk, gott va? :) Vår mixer som vi mosar allt i med låter som att nån hantverkare är här och gör hål i marken med en borr, den är iaf jättedålig men det funkar iaf att mosa bär med den och det är ju bra..

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra men det är i alla fall fotboll vid 5 tror jag, jag måste kolla det snart.
Jag undrar om den nya svenskalärarn är bra, hoppas det för om hon är lika sopig som den förra jaa då vet jag inte vad jag gör, aja nu ska jag ringa Vicci och Rebecka och kolla med dom om vi ska gå tillsamans men först måste jag bajsa så hej då, när jag kommer hem blir det "Gissa kändis" och det gäller att man är först. :)

En låt som gör en pigg:


 





Jag idag


Mupp bild men btw på tröjan står det "Little miss sunshine" :)

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Annie

Kulmed en ny blogg!:)

snygg outfit;D

2010-08-25 @ 07:31:40
URL: http://annielivet.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Vinn en ring från Cocoo.se

Vilken god frukost, nu blev jag avundsjuk :) Vill du vara med och tävla om en ring från Cocoo?

2010-08-25 @ 11:47:59
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0