Hemma!

Hej!

Äntligen är jag hemma, blir alltid så trött efter skolan nu när den precis har börjat.

När det var teknik (första teknik lektionen för oss) så pratade lärarn om massa grejer och prylar och han är fett skön för när han berättade vad teknik är för nåt så tog han fram en kvist och höll den i handen och fråga
"Är det här teknik?"
Vi: "Neej"
"Men det här är teknik?" *piskar mig med grenen*

Haha han är fett skön för han berättade också om kossor, haha! Jag orkar inte förklara vad jag menar med det men han är helt enkelt fett skön :) På NO:n så började några killar prata om en random hund som sprang till Sofias hus och att dom började ropa såhär "Bosse Bosse!" och hunden hade bara blivit mer speedad och jaa då kan man ju gissa vem dom menar, Sally (min hund) såklart! :D Hon och Bosse älskar varandra så mycke att hon smet 4 gånger!

Aja vi måste fixa det där på nåt sätt men nu ska jag gå ner och göra smoothie som mellis för sen ska jag på fotboll, jag tycker också att det är jättekul att ni kommenterar här för då vill man ju bara blogga mer och mer, hej då! // sOphia


Bild tagen för typ 10 minuter sen


Shit vad jag blåser upp ögonen eller vad man nu ska säga, mitt hår har blivit lockigt nu för jag gick i regnet.


Höhö snyggt!

Ps. Glöm inte att jag kommer köra "Gissa Kändis" efter jag tagit mellis, kolla in snart :P

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; vad roligt !:D

2010-08-25 @ 15:14:26
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0