Ketchup <3 senap!

Hej hej!

Igår var jag med Vicci och det var jättekul, vi gjorde pannkakor som var mmm :)
Det mättade länge i magen haha! Här kommer lite bilder från igår med Vicci:


Hahaha!! xD Jaa ni kanske undrar vad vi höll på med men vi gjorde faktiskt en jätterolig video så det kanske förklarar lite :D


Ketchup :D


Senap xD


Vicci! :D


Snygg man är! (not)


Ketchup <3 senap, Senap <3 ketchup! <3 <3 <3


Ketchup <3 senap senap <3 ketchup


Fina Vicci och min FULA tänder :)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: LadyUmbrella

Vad roligt att du är med och tävlar om att bli länkad hos mig, vinnaren dras vid midnatt så nu är det bara att hålla tummarna :)



Annars då, hur är det med dig? ^^

2010-08-24 @ 18:01:30
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Ni verkar ha haft riktigt kul! :D

2010-08-24 @ 20:03:41
URL: http://barasparrven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0