Första inlägget här

Tjoba!

Den här bloggen är helt ny (nästan) och det här är mitt första inlägg, känns riktigt bra faktiskt :D
Idag var den första riktiga skoldagen i sjuan och jag är astrött efter bara 3 lektioner! Shit jag undrar hur det kommer gå för mig imorgon.. kommer typ sova på den 4:järde, icke bra men iaf den här bloggen handlar lite om det som jag skrivit på headern och mycket mer, jag kommer fixa några kategorier snart och en av dom kommer heta "Gissa Kändis" men jag kommer skriva lite mer om det sen.

Efter skolan gick jag hem tillsamans med Rebecka, Ida, Elin och Kimsy (men Kimsy gick bara med oss till ICA för hon bor i närheten där) och när vi gått en bit så ropade en kille i klassen på oss:
 
Erik:"Idaa, Elin, Rebecka, Hagelroth!"
Vi: "Öh aa!"
Erik: Jag är en gangster!
Vi: "Öh hah varför då?
Erik: "För jag äter godis på tisdagar!"
Vi: "hahahahahahahaha *flum* *flum* *flum* xD xD!

Så det var lite roligt tyckte vi och sen träffa vi några andra killar från klassen som hade köpt massa godis och då ville vi såklart smaka men det fick vi självklart inte så vi tjata tills vi såg en död padda och fundera på att ta gelatinet från den! :D
Sen gav Fredrik (en av killarna) en godisnapp till antingen Ida eller mig så vi började "slåss" om den och jag fick den men jag ville inte ha den (ingen aning varför) så då fick typ Rebecka den för Ida ville inte heller :)

Aja här har ni en bild på mig idag:


Imorse när jag skulle dra till skolan :)

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0