12 December 2010

Heej!

Shit vilken härlig dag det är idag! Solen skiner ju och det är bara -10, haha! Idag ska jag, mamma och Emil till Täby C och kanske peka ut lite saker som vi önskar oss :) Det är inte lite jag önskar mig men jag har ju födelsedagen fyra dagar efter julafton så om jag inte får nånting som jag verkligen önskar mig på julafton så kanske jag har chansen att få det på födelsedagen ;P
Imorse så åt jag feta pannkakor som jag hade gjort och det var supergott men vääldigt mättande så jag kommer nog inte kunna käka på ett tag.

Hörde ni om det där läskiga som hänt igår att det var någon galen man som sprängde sig själv i luften med en bomb i stan ungefär vid PUB, jätteläskigt ju! Han dog såklart också var det också en bil som sprängdes.. men usch tänk om jag och nån kompis vart där, går där helt vanligt och kollar på allt julpynt och sen helt plötsligt så sprängs en människa, hon gjorde självmord.
Aja nu ska jag inte skriva om såna galna saker utan nu får ni härliga bilder på mig och vädret idag! (vad vuxet det där lät! xD):






Dagens outfitt* kommer upp lite senare.

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0