Blogga 24/7!

Heeej!

Nu bloggar jag igen, förvånade va? :) Får se hur länge det håller den här gången hehe... förra gången höll det typ i några dagar men aja vi får se! Visst är det så himla mysigt med snön nu?! Jag kan typ inte sluta glo ut i fönstret, jag lyssnar på Last Christmas nu :D I måndags fick jag tandställning och jag har tagit några bilder på mig men dom är så himla fula pga. den dumma tandställningen! Ikväll ska jag på julbord på Skänkstugan med pappa, Ludde, Emil, Jenny, Ivan, August och Jennys mamma Sissi och hennes man som också heter nåt... glömde nyss.. jag är så duktig! Aja men det ska bli superkul! Jag ska trycka i mig tomtegröt, gravad lax, köttbullar (om jag nu kan tugga dom, kan inte tugga så mycket pga. att jag fick tandställningen i måndags) och massa pepparkakor om jag nu kan tugga dom utan att känna det ömma i tänderna. Wish me luck! :P

Vet ni? Nu känns det ju kul att blogga! Det har alltid gjort det när jag bloggar men när man tar en paus helt plötsligt så känns det jättetråkigt att tänka på att man kanske ska ta tag i bloggandet men sen när man väl bloggar så känns det askul som nu! :D Jag kanske stannar hemma och skriver 24/7 istället för att gå på julbord... eller nä! Jag testade nyss en klänning som jag hade på mammas bröllop förra året i Augusti för jag ska ha på mig den ikväll, förmodligen... jag funderar på att bara ta en kjol och en topp men nä jag tar nog klänningen ändå. Jag älskar att vara finklädd! :bigeyes:

Gillar inte ni också att komma med typ en fin blus eller nån fin t-shirt till skolan?
Ifs så kanske det är för att jag typ aldrig klär upp mig i skolan utan kommer med mina jeans med hål i och nån t-shirt men förut när jag hade på mig en ny blus som jag fick ärva så kände jag mig typ jättebra på nåt konstigt sätt och det var jättekul! Oj nu har jag skrivit ganska mycket så jag ska nog sluta om nu någon har läst hela det här.... aja du som läst allt är snääll! Hej då! // sOphia


snööö :D


Bild från November på mig och Rebecka :)

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Maria Holmkvist Biles

Hej Sophia! Tittar till din blogg då och då. Det jätteroligt att läsa och du skriver så bra! Vi kanske ses imorron.



Du hade väl fina tänder, varför behövde du tandställning? Hoppas du vänjer dej snart.



Kram!!!

PS: vad önskar du dej i födelsedagspresent???

2010-12-04 @ 00:40:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0