Dan före dan före dan före dopparedan .....?

Tjena tjena! Idag är det skolavslutning! Fett najs asså! Jag har sovmorgon idag till 8.35 så jag har faktiskt plattat håret men jag måste snart dra till Sofia och sen går vi till skolan och ser på ett julspel i typ en timme och sen får vi gå hem :cool:
Jag kanske ska fråga nån kompis om hon vill göra nåt.. eller sågår jag hem och gör julklappar, får se men vet ni? Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton!! Fatta!!! 3 dagar!! Ååh vad härligt och kul! :D Jag läntaar så himla mycket! Aja nu måste jag gå men jag skriver mer sen när jag kommit hem eller nåt, hej då! // sOphia

Ingen bild....

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0