So this is christmas, i hope u have fun.

japp, så sjunger magnus carlsson i låten Happy X-mas. det e helt ok :) julig, lixom. sophia likes :P

okejj, det är ida som gästbloggar, och jag ska försöka vara hyfsat seriös, vi får se hur det funkar *host*

jag och bekka, å fifi e hemma hos bekka dårå, vi har stekt ägg och bacon, duktiga vi e! min bacon blev inte så bra kanske, men sophias blev bra :) haha. Sjukt gott!

Fifi har lovat att starta en ny kategori, Gissa Vad! och då ska man gissa vad som det är på bilden. kreativ jag eär, det var min ide haha! Och duktig fotograf som jag e (a) har jag tagit första bilden. så jag vet vad det är :D haha

Sophia (Fifi) skriver på sin engelska läxa, villket jag oxå borde göra, och bekka ritar i min kalender.
så aaaaaaaaaaa.

Nej, jag måste verkligen plugga engelska med sophia nu, hejdå underrbara fritid! </3




Heej sötnos!
Nu ska jag göra Engelska med dig kul vaa?

ALLA SOM TYCKER ATT SOPHIA ALLTID BLIR BRA PÅ BILDER, KOMMENTERA "JAG!"
och det skulle vara snällt eftersom jag försöker övertyga henne om att hon alltid blir bra på bilder, så destå fler, destå bättre! snällaaaa ? :)



Haha, denhär låg på rebeckas dator, men i sophias arkiv, ett måste att ha med i mitt inlägg! helt klart asså.
Han kom tydligen från Egypten...
Jag lyckades inte med att vara seriös.



Haha, där e jag ju :) i vit jacka, sjukt seriös man kan vara asså. men det var den första bilden jag hittade i Sophias arkiv på rebeckas dator, så den blir bra. säger vi :D 


Neeeeeej, nu måste jag plugga!


IDA :)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

JAG! Och fick du det dära "gissa vad?" från mitt fotoalbum på facebook? Hahahah, närå, jag skoja bara :D

2010-12-15 @ 18:18:32
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: the writer' även kallad ida.

JAG! och nejj, kom på det helt själv (a) inget fuska, jag e en duktig cheeeeeeeeeeeey! :)

2010-12-15 @ 18:49:57
Postat av: Johanna :]

JAG! :)

2010-12-16 @ 13:11:53
URL: http://barasparrven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0