To Rebecka!

Heej!

Snart ska jag till Rebecka och vara där och göra nåt kul ofc och ja det är det jag ska göra idag :thumbup: Mamma och Micke ska skjutsa mig för det är ju 20 himla minus ute!! Det är askallt! Men det är ju faktiskt julafton om två dagar så det ska ju vara kallt ute. Vad ska ni göra idag? Igår var jag med Vicci och Karro och vi hade det super! Det var askul när vi var utomhus och ramlade i snön med flit och jag gick över en damm, lite läskigt... jag ska lägga ut bilder sen när jag kan, hej då! // sOphia


Inte mig idag men jag har samma brallor på mig, hej då!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0