11 December 2010

Godmorgon lördag!

Nu menar jag det där med att blogga ganska mycket faktiskt men idag kan det bli liite svårt asså för här ska det bakas för fullt! Lussekatter, godis, godis, godis och godis! Ja ni ser det är mycket :P Men godiset kommer vi inte behålla för oss själva och smaska på utan det ska vi ge bort i julklapp till våra släktingar så  att det blir lite billigare plus en jättebra present!

Jag och mamma ska till Täby C imorgon och då ska vi köpa en grej från Panduro och göra egna strutar där vi kan lägga godiset i :) Det kommer ju bli toppen men vi kommer ju såklart ge bort vanliga köp presenter också till våra närmaste för det vore lite snålt om vi bara ger bort godis eller vad säger ni? Jag har köpt present till mamma, pappa, Ludde och äh ja det är dom men jag ska köpa till Amelie och Ebba (mina superdupersnälla kusiner), mormor och Emil men jag vet inte vad Emil vill ha, när jag frågade han så sa han: "En tamagotchi eller en blade blade" men när jag frågade efter en tamagotchi på BR så hade dom tydligen inga längre! På Åhléns sa dom att jag kunde kolla men nix och Emil köpte blade blades förut för sin månadspeng så jag har ingen aning om vad han mer kan vilja ha... kanske hittar nåt bra på BR imorgon, får se.

Aja har ni köpt julklappar till nån än?
Jag håller på med min önskelista just nu, jag stryker lite saker och lägger till lite saker haha! Gud vad jag vill ha den här kameran:




Men jag lär inte få den för den är så dyr, men man kan alltid hoppas!
Aja nu ska jag skriva om min önskelista på datorn igen för att jag har ju strykit lite saker och lagt till hehe :)
Ha det så bra! Snart kommer mormor och då blir det bak time! // sOphia

Jag ska försöka blogga lite idag även fast det ska bakas,bakas,bakas!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0