Min familj:

Min familj består av (gud nu låter jag som en vuxen) mamma, pappa, och mina två småbrorsor Ludwig och Emil, Emil är 9 och Ludwig är 11 år. Mamma och pappa är skilda men det har dom vart länge nu, sen jag var nästan sex år för do skilde sig nån månad innan min födelsedag och jag vart ju jätteledsen då såklart och jag var ju de länge men man vänjer sig till slut och då gråter man inte längre. Nu är jag inte ett dugg ledsen eller jag vill ju såklart att dom ska vara ihop om dom kommer överens men det gör dom ju inte nu och jag vill ju inte höra bråk varje dag så ja. Pappa är tillsamans med en tjej som heter Jenny och hon har två barn som heter Ivan och August, Ivan är 2.5 år och August är 9 år som Emil, dom är jättesnälla och vi brukar sova hos varandra och äta med varandra och det är jättekul :)
Mamma gifte sig förra året med en kille som heter Mikael men vi säger alltid Micke till han och han har också två barn men dom bor inte med oss utan dom bor kvar i det huset som Micke bodde i innan  i flyttade ihop med varandra, hans mamma bor i huset bredvid så dom bor med sin farmor men Micke är hos dom ganska ofta för att säga hej och så och prata lite och sånt och Vendela och Sebastian som barnen heter kommer också till oss ibland.
Vendela är 19 år och Sebastian är nog 21 år, Vendela har också en kille som heter Viktor och han är jättesnäll och rolig, det är Vendela och Sebastian med men Sebastian brukar jag inte träffa så ofta men Vendela träffar jag ibland. Vi har åkt in till stan också har vi sett på bio :) Ja det är min familj så om vi slår ihop alla så blir vi 12 stycken i en stor härlig familj om man räknar med vår hund Sally som vi har hos mamma.
Jenny och pappa har inte flyttat ihop men vi bor grannar, hon bor i en länga ovanför vår länga :thumbup: men dom har kollat lite på hus tillsamans så jag får se vad som händer sen :) Hej då!
Här kommer bilder på några:


Här är supersöta Ivan!




Nu har jag det här kvar på listan:

1. Min familj
2. I min väska
3. Favorit skorna
4. Vill tillbaks
5.Det här saknar jag
6. Ett bra minne
7. Min framtidsdröm
8. Detta vill jag göra innan jag dör
9. Mina rum
10. Vem är jag?
11.  Piinsamt!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Linnea hellström

sophia nu tycker jag du ska börja läsa min blogg :)

2010-12-19 @ 16:00:11
URL: http://linneahellstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0