Mina julklappar :)

Hej och god jul!

Jag har inte bloggat mycket alls men det är ju jul och då tycker jag att man inte behöver sitta framför datorn när det finns så mycket roligare saker att göra men nu gör jag det ändå för nu har jag inget att göra ;P
Det var jättekul på julafton och jag fick massor av saker:

  • Hörlurar (urbanears, mintgröna och assnygga!)
  • 500 kr + en trisslott som jag inte vann nåt på.
  • Ett underställ (behövde det).
  • En mixer som har 500 watt! :P (watt är typ motorn och 500 är asmycket)
  • Presentkort på Bikbok 500 kr.
  • Presentkort på BikBok 300 kr.
  • Jag och pappa ska gå och se Narnia i 3D nån dag och då får jag en popcorn meny med valfri dricka och en bamsekram! :thumbup:
  • Egoboost boken, hittils är den jättebra!
  • Fia med knuff.
  • Kina schack.
  • Ett dataspel där man åker snowboard.
  • Presentkort på Carlings från Ludde, 120 kr.
  • En kokbok som verkligen är suuperbra!
  • En till kokbok som är bra men inte suuuperbra :)
  • 1000 kr.
  • 3 st julkalendrar på film.
  • En prenumeration på Pysselklubben.
  • En till mixer hos mamma men jag sa till mamma att jag gärna vill byta den för jag fick ju en hos pappa och då kan jag ju ta med den sen när vi byter varje vecka men mamma vill behålla den så jag får pengar för den istället :)
  • Ett till par urbanears i exakt samma färg också men dom ska vi byta xD
  • En superbra jul fick jag också! :D

Gud vad mycket jag har fått och på tisdag så fyller jag också år :P  13 år och en tonåring blir jag också haha, mamma och jag skämtade om att jag skulle vakna upp med massa smink i fejan och sen när dom kommer in och sjunger så säger jag "Men stick!" Haha nej så kommer det inte bli. Tror jag. Nu vill jag bara ha pengar och en till kokbok av hon som skrivit den där suuperbra andra kokboken, kanske en fotobok också.
Jag håller på och sparar till en kamera som heter Samsung NX100 för jag har hittat den mycket billigare på Siba fast den är ändå 1000 kr dyrare än Sony DSLR A290L som jag också väljer medan... svårt.

Sony DSLR A290L

3490 kr

Samsung NX100 +20-50
4495 kr.

Jag, pappa och Ludde var på Elgiganten idag och då hade dom båda dom här kamerorna och han som vi frågade mycket om sa att dom är lika bra så om han var jag så skulle han ha köpt Sony kameran för det är lixom halva priset på den nu, det är därför den är så billig men samsung kameran har också rea på sig för egentligen så ska den kosta 5995 kr. Oj vad mycket jag har skrivit om vad jag vill ha, vad tråkigt för er men hoppas ni läste det ändå :bigeyes:

Jaja nu ska jag gå till tha kitchen (xP) och göra pepparkakscheescake, moms!

Här har ni en cambild on moi:





 




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0