19 November 2010

Hej alla solstrålar!

Idag ska alla vara glada för det är ju fredaag! :D Shit vad veckan har gått snabbt, aja det är bara bra och Sofia och Kimsy åker till London imorgon dom små skitungarna (jag är inte bara lite avis) som kan gå in på Abercrombie and fitch och shoppa upp hela affären! Aja idag är det en rätt så chill dag faktiskt och sen vill jag göra nåt med nån kompis för jag har inte gjort nåt på hela veckan pga skolan som ger oss läxor heela tiden! Aja nu ska jag gå ner och käka frulle, vi börjar senare :) Färska bilder på mig today:


Jag har plattat håret alldeles nyss men jag måste göra nåt med det...

Dålig bild I know..


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Pauline♥

ja allt är bara bra med mig:)

hur äre med dig?(:



jaa visst ären:D

2010-11-19 @ 11:36:39
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Sara

Se på idol ikvl? :)

2010-11-19 @ 12:11:28
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0