Bugg, polka ej skolka...

Tja!

Nu är jag hemma och har vart det ett tag nu, vår sista lektion var idrott och vi hade dans hehe :) Man skulle dansa kille,tjej och jag typ garva ihjäl mig när jag dansa haha! Jag är så himla dålig på bugg, polka och nåt mer men men det är inget som jag måste kunna så det är lungt :P

Ikväll är det träning men vi har börjat träna med 98:orna och vissa av dom verkligen suger, jag är inte så mycket bättre själv men lite bättre är jag allt, vi kommer typ sjunka ner till deras division.... aja jag ska iaf gå för annars får man inte spela match plus att det är ju fortfarande fotboll vi spelar och fotboll är fett kul! :D

Nä nu ska jag gå ner och käka lite mellis och sen ska jag ut i förrådet och öva lite piano, jag har fått en jättemysig jullåt som heter "Det är advent" den är jättebra! Här har ni färska bilder på mig:


Drog face btw såhär ser jag ut idag!


Oj vad seriös man kan va'..




Haha lite fjortis där kanske men aja jag klippte mig förra veckan och blev faktiskt  väldigt nöjd, jag brukar börja gråta ibland när jag precis klippt mig men inte den här gången :)

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0