DIF snälla?... Det går inte ihop..

Hej allihopa!

Hade en liten paus med bloggningen i helgen (igen) men jag hade full rulle igång hela tiden, först så var det match mot Djurgården och vi spöade dom med 5-0 och vet ni vad? Dom bjöd oss på bulle och saft efteråt och deras tränare fick vara domare för vi hade ingen och några fick skotta planen och sen kom en plog! Tränaren till Djurgården (ursäkta xD) sa till oss när vi skulle hälsa att efteråt så får ni jättegärna komma till vår bås och äta lite saft och bulle, man ba okej men visst! :P Jag kastade min för det var såna där äckliga "Gifflar" med konstgjord kanel i. Ni kanske inte bryr er men det ligger faktiskt kanelsaft i dom så det är inte riktigt kanel som man häller i utan det är kanelsaft! Äckligt va!? Fast om jag hade gillat det skulle jag kanske äta det men nu blir jag äcklad av att det är kanelsaft i! :)

Aja idag var det en rätt rolig dag faktiskt men det skulle den inte vart om jag inte hade haft mina underbara kompisar :D That's the true not the lie! Nu ska jag äta så jag kan skriva lite mera sen, hej då så länge!


Haha usch! :D Men men lite får man bjussa på...


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0