In tha school!

Tja!

Sitter just nu i skolan och har nyss käkat en bulle, nybakad här i skolan. Vi hade idrott för en stund sen och jag fick totalt 3 bollar i ansiktet men dom råkade ju bara så det gör så klart inget :) Snart är det engelska, guud jag pallar inte det! Vill bara hem eller juste jag kanske ska vara med Becka idag, aja jag måste typ gå nu så hej då!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

råkade skicka fel adress såg jag nu! :/<3

men vi kan börja om vårat samtal, hur är det med dej?

för jag minns inte vad jag svarade sist! :D

2010-11-19 @ 18:53:32
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0