Snälla läs, det är jättekul!

Heeeeeeeeej!!!

Oj det var ganska eller mycket längesen jag bloggade men jag har inte saknat det ett dugg! Faktiskt inte.. jag brukar göra det men det har varit så himla skönt att inte röra nåt himla tangentbord på flera veckor! Om ni inte testat det, dó it!
På dom här veckorna har det hänt väldigt mycket för jag har ju vart i Egypten och allt som hände där var skoj förutom dom stunderna då jag skämmde ut mig som mest, jag satt på toan där några gånger för jag blev magsjuk en dag och då så satt jag iaf där och var typ illröd i ansiktet för det gjorde så ont att bajsa aa och just då när jag spänner som mest så kommer en gammal tant rusande in till toan där jag satt och jag kollar upp på henne och då står hon där helt både äcklad och skrämd av att det sitter nån tjej och ba: "ööööööööhhhhhh"! spänner hela rumpan! :D Hon sprang ut ganska snabbt, haha men det var inte bara jag som skömde ut mig utan sen när vi både stod vid handfaten där så har hon hela klänningen i bikiniunderdelen så man ser lixom skinkorna xD
En av dom som jag åkte med (får inte nämna namn pga av en asläskig grej!) sa till henne att hon råkat få klänningen i bikinin och han ba: Oh, thank you!" Det var kul! :D
Idag så har det vart en helt okej dag faktiskt, inte så jättejobbig förutom att jag börja smågrina på NO:n för vi skulle hålla på med tändstickor och jag ville inte hålla i provröret och tändstickor vill jag inte ens tänka på för jag är så himla rädd att jag ska tappa tändstickan och typ bränna upp hela stället, och alla ba:" Ser du vad du gjort nu Sophia!?, bränt upp hela skolan! Fyfääään Sophia!!!!!! Lilla jag: "Förlåt men jag kan inte hålla i en tändsticka utan att bränna upp nåt.... :bigeyes: Efter lektionen ville Eva (läraren alltså) prata med mig och då sa hon att jag ska  nu på kvällen tända en tändsticka och sedan lägga den i soffan och sen se att det är ingen fara, det brinner bara lite lixom. Aja nu är jag ashungrig och ska därför äta. Juste vet ni att när jag var i min förra skola idag och spelade piano så skulle jag gå hem och i entrén så finns det en soffa där en av mina lillbrorsor satt med hans 5 killkompisar och en tjej, jag ba "Hej vad gör ni?" Tjejen ba: "Vi leker sanning eller konka, vill du vara med?" (dom går i trean) Nej jag är nog lite för stor för er hehe... "snääälla Sophia! " neej jag kan inte, hej då!"
Haha såhimla gulligt, sitter och kör  sanning eller konka! Åh jag kommer ihåg exakt allt när vi körde sanning eller konka varje år på kalas och klassfester :) Alla satt typ och försökte spela "tuffa" i ringen :P Jag svarade alltid samma svar på topp 3 listan förutom i 5:an då han slutat. Jag svarade alltid alltid alltid William som 1:a och sen i 5:an Filip H, jag gillar ju inte dom på det sättet längre så jag kan skriva det för det där gällde bara i grundskolan.
(shit vad jag låter himla gammal, grundskolan! Jag gick lixom för två år sen) Aja nu  sprängs magen snart om jag inte äter så hej då!


Det där var jag igår.


Today, vad håller jag på med?

Ps. Så ni vet så drev jag med det där med tändstickorna för det är ju livsfarligt men jag började grina och är livrädd och därför sa hon att jag ska gå ut och tända en tändsticka och sedan tappa den i luften. Men man kan alltid missuppfatta det ibland. :) 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Vicci

2010-11-18 @ 15:43:52
Postat av: Vicci

Gud vad kul att du har börjat blogga igen! :D

2010-11-18 @ 15:45:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0