22 Oktober 2010 + Gissa Kändis svar..

Hej!

Jag är så himla glad just nu för det snöar ju!!! (iiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhh!!!!!!!!!) :D Åh vad jag älskar snön, åh vad jag älskar snön! Det är så himla mysigt när det snöar och det är helt vitt på marken, även fast det bara är den 22 Oktober så är det himla mysigt! Mamma, jag och brorsorna ska baka lussekatter på söndag hihi :)

Vi ska vara hos mamma på söndag för pappa skulle typ göra nåt men först ska vi fira August som fyller år! Sen nästa vecka så åker jag till Egypten på torsdag natt med min gudfar och hans familj som bjudit med mig dit, dom är supersnälla!
medan ni har det mysigt i snön som jag kommer ha sen i resten av November och December så ligger jag i genomskinligt vatten och snorklar och solar :cool:

Aja angående den senaste Gissa Kändis så har ingen gissat rätt, den var ganska svår men jag trodde iaf att nån skulle kunna gissa rätt men dom flesta har trott att det är Rihanna men nix  det är Jennifer Aniston, sorry om den var jättesvår. Men ikväll så kör jag Gissa Kändis som vanligt (försöker göra det varje dag) så då är det bara gissa på! Om ett tag kommer Rebecka och sen ska vi gå till skolan, juste vi har FN dag idag och därför måste vi sluta hela 20 minuter senare! ;)

Jaja här har ni några färska bilder på mig idag:


Haha vad mupp jag ser ut xD Tsr upp huvudet lite väl mkt!


Höhö :P


Jaa, idag är jag som sagt en liten mupp!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0