27 Oktober 2010

Heej!

Kom hem från pianot för en stund sen, jag har varit ute och tagit lite bilder på den här tråkiga dagen fast det blev ände helt okej. Idag så skulle jag låsa mitt skåp med min cp nyckel som jag köpte förra veckan (jag hade råkat låst in det andra hehe), den gick sönder på en gång eller låset gick sönder så idag gick jag till cafeterian där jag hade köpt det och berättade vad som hade hänt och då fick jag ett nytt helt gratis! :D

Det var därför jag gick dit men jag trodde inte att jag skulle få ett men det fick jag allt, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva eller Gissa Kändis vinnaren kommer upp väldigt snart i ett annat inlägg men öh.. jag ska redigera lite bilder nuu och sen kan ni få se dom, aja här kommer dagens outfitta (haha! xP):




Oj vilken när och failbild....


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0