6 Oktober 2010

Gomorron allihopa!

Idag är det inte en vanlig dag för idag fyller Karro år! Grattis grattis grattis Karro :D Hoppas du får en toppen dag i skolan idag men sen hoppas jag att du får det kul sen när du kommer hem :D Egentligen skulle du bli en tonåring idag men nej! Du är fortfarande en av mina 5 åriga grisar xD vem har sagt att man måste bli tonåring bara för att tretton slutar på ton?! GRATTIS PÅ DIG!!

Iaf idag så är det ju självklart skola och sen är det piano för mig men ingen fotboll som det brukar va' för det är match istället men jag är inte kallad på den :( Aja det kommer fler matcher... hej då!

Juste här kommer en fetlänk till Karros superbraiga blogg, hon fylller treeetton men är fortfarande min 5 åriga gris som sagt! :D

http://ockalina.blogg.se  <-----------  < ---------- 

Gratta henne på hennes blogg vetja!

Fiiina Karro <3


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Mihihihi :]

2010-10-06 @ 17:48:15
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0