Gissa Kändis! (vinnaren)

Hej!

I förrgår så var det Gissa Kändis (som jag försöker ha varje dag) och jag har varit lite sen med att säga vem som vann men jag lottade precis och det blev Lorissa som vann! Grattis till dig :D Just nu så håller jag på och gör en fetlänkning till dig men jag tycker ni ska checka in hennes blogg för att den handlar om jaa... det ska jag inte avslöja utan det får ni gå in och kolla själv på den här meningen men lite kan jag avslöja och det är att den handlar om lite allt möjligt så uppfattar jag det :)

Här är en bild på hennes design:


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Men gullan, vad snäll du är! TACK för den stora länken :D <3

2010-10-27 @ 22:48:16
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0