I'm back!

Sådärja nu är jag hemma igen! Vi spelade låten "Tears in heaven" på pianot och den är ju så himla fin! Jag har suttit och spelat i förrådet också, haha jag tror grannarna hörde när jag sjöng men so what? Det är inte första gången dom hör oväsen från oss haha :P

Aja vet ni vad som hände idag i skolan? Jag skulle gå och hämta min biologibok som låg i skåpet och jag var ganska stressad, sen när jag stängde skåpet kände jag på min handled för att kolla att nyckeln satt där (i en snodd på min handled om ni inte fatta det) men nix det var den inte utan jag hade låst in den två sekunder tidigare och extranyckeln låg i min väska och väskan låg i skåpet så jag fick låna lite pengar av Ida och köpa ett nytt lås, arrgghh jag som hade det snyggaste låsen av alla, tusan också!

Typiskt mig att nåt sånt ska hända, jag som tyckte jag var så duktig med låsen men tydligen inte hehe! ;)

Jag vill inte skryta om mitt lås men det var faktiskt snyggast av alla, limegrönt och snyggt! :cool:
Aja nu ska jag börja tagga tagga tagga inför matchen ikväll, juste det har jag ju inte sagt! Jag ska spela match ikväll med 98:orna antingen för att jag är så dålig att jag får spela med dom eller för att dom behöver extra spelare... vid halv sju ska jag möta Elin på parkeringen och få skjuts av henne dit, aja.... tagga tagga tagga!


Haha! Jag ser ut som ett litet mongo xD


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: meliie♥

du ska maila mig till [email protected] så länkar jag dig :))

2010-10-20 @ 17:09:26
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/
Postat av: matildarosqviist

eller hur! :D idag har jag varit i skolan, själv? =)

2010-10-20 @ 17:20:08
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack detsamma :D

2010-10-20 @ 17:53:32
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0