Läskig levande staty...

Hellu!

Idag har jag vart i stan med Rebecka och det var såklart jätteskojj (förlåt Rebecka för att jag var så himla grning sen i slutet när jag var hungrig) som vanligt! :D Vi gick in på massa olika affärer och såg några statyer som stod helt stilla såklart men sen helt plötsligt så började dom röra på sig :O Det var riktiga människor som hade på sig guldiga blanka kläder och en mask på sig!

Asläskigt var det.... jag ba woow medans Rebecka inte tyckte det var nåt konstigt alls :P Men iaf när vi gick in på Weekday så såg vi båda ett par jättesnygga jeans så då gick vi ut och tog ut pengar (Rebecka behövde det) men vi hittade inte någon bankomat så till slut gick jag fram och frågade ett gammalt par  som började snacka om att det fanns en några meter från oss men om dom skulle ha tagit bort den så fanns den åt höger och vänster och vänster och höger så vi fattade ingenting men dom hade inte tagit bort den andra så det löste sig :thumbup: Sen åkte vi hem till Rebcka och käka thaimat och drack coca cola samtidigt som vi kollade på det senaste avsnittet av Lyxfällan, haha det var så himla bra! Har ni sett det?

Iaf, just nu så är Jenni, Ivan och August här och vi ska käka hamburgare nu och sen ska jag äta min Hägen daez glass som har strawberry cheescake smak, momsigt!

Juste, förut så var jag lite dum som trodde att man såg vilket datum detvar på den där nya grejen som kommit upp när man gör ett inlägg men Rebecka berätta att den är till för att göra tidsinställda inlägg, det är ju toppen!
Jag fattar inte hur jag trodde att man bara såg vilket datum det är på den förut xD!


Mer bilder får ni sen för nu ska jag käka hamburgare!

Update: Mer blider kommer nu!


Haha! Jag märkte nog inte ens att jag fotade, men vi satt och kollade på Lyxfällan som sagt :)


Den här tjejen känns lite wannabe Kissie, måste ha typ allt nytt!


Haha sen började vi prata om att ingen av oss ska ha anorexia! Tänk hur ful ja skulle se ut då jag menar det är bara att kolla på bilden :|

Jag fick typ inte lägga ut dom andra bilderna som jag har på Rebecka men men...


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0