SRS

Hellu!

Nyss gick Rebecka och Sofia hem och ja jag har vart med dom idag och det var såklart kul! Vi kom på att det var jätelängesen vi gjorde nåt alla tre så det var kul att vi gjorde nåt idag :) Vi hann inte göra så mycket men det gör inget för det här var ju inte precis sista gången vi gjorde nåt, vi gick hem till mig och gjorde lite mellis och kolla på Top model 7 haha! Sen åt vi havrekakor i mitt rum och lockade håret, kollade och fixade lite grejer på datorn och gjorde några videos. Jag märkte att det till och med blev fyra stycken men några är jättekorta så ni kanske får se alla men två är det iaf säkert att ni får se, dom lägger jag upp lite senare.
Aja nu ska jag visa er en kommenatar jag fick av Ida idag (jag märkte den alldels nyss) som jag är suuuperglad över! :D Jag visar den vääldigt snart, hej då så länge! // sOphia


Dom här filurerna träffade jag på, trevlig trevligt! :P


Erik och jag, haha en riktig fail bild men det var den bästa man kunde hitta på oss två, vi kollar bort på dom andra!


Ballaste grisarna i hela skolan asså! xD


Sen kom Sofia som vi väntat på :)


Karro hade vi också väntat på, snygg telefon hon har va? xD Jag tror hon visste att jag skulle lägga upp den här bilden så hon passade på att visa upp den :D Hahaha! Nädå det gjorde hon inte... tror jag :D Fast hennes mobil är snygg!


Nämen Mullis Rebecka då! Har du skafft krull? xD


Ja tydligen!


Haha! Bilden är ingevidare men men...


En fin bild på Sofia :)

Tack å hej leverpastej!

 

 

 

 

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Haha, aah, min mobil är SÅÅÅ SNYGG! x)

2010-10-06 @ 17:47:08
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Elin [Aka Ellen]

HHAHAHAHAHHA NEEEJ GUUUD XD hahahahah ja ser helt sjuk ut xD<3333333

2010-10-06 @ 22:10:23
URL: http://allstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0