18 Oktober 2010

Hej allihopa!

Ha ni saknat mig? Inte :O?! Joo det är klart ni har haha :) Jag vet att jag inte är en bra bloggare som bloggar 24/7 men jag bloggar när jag har tid för det är ju min blogg och så kommer det alltid vara eller hur? Aja men från och med nu ska jag bli en bloggare som bloggar näästan 24/7 :D I will try och därför är det viktigt för er att veta att jag har vääldigt ont i huvudet nu så jag önskar att Ipren var här så att han kunde göra mig frisk i huvudet (haha det är bara dom i klassen som fattar xD) haha jag har sämst humor men jaja.

Vet ni en sak? Igår så var jag och mamma i Täby C och köpte lite saker till mig, en Everestjacka (vinterjacka), en aaassnygg mössa som var så dyr att jag inte tänker skriva det här fär det är lite pinsamt men dom brukar kosta flera tusen så det var ett väldigt bra pris på den ändå, ett par mysiga vantar, vinterskor och ett par höstskor!
Ni kommer få se dom i ett annat inlägg som jag hoppas jag hinner göra idag.

Skolan var en konstig grej på a-tiden, jag, Rebecka, Sofia och Vicci satt där också var det några killar i 8:an framför oss och en av dom började glo på mig asmycket så till slut när jag satt och flina jättemycket sa jag "asså sluta glo!" men han fortsatte såklart hehe och sen när jag fråga vår mattelärare satt han och fortsatte glo och då började jag skratta jättemycket så jag sa till matteläraren om inte hon kunde säga han och några andra att sluta glo men då så sa hon "men det är bra Sophia för nu vet dom att du är en kaxig tjej som vågar säga till dom"!
Då började jag och Sofia garva tills vi vek oss, sen börja vi prata med dom och sen så sa en av killarna att han tycker du är söt och jag var tyst i typ 5 sekunder och sen ba: ... uuuusssccccchhhhhh!!! Haha! Jag fetdissa han men jag visste inte vad jag skulle säga, jag kan ju inte ba: Åh hehe tack du med!
Sen när han gick klappade han mig på huvudet :P
Haha aja det skrattade vi mycket till sen nr vi gick hem :D Nu ska jag fota allt jag skrev upp här så att ni får säga vad ni tycker om det jag köpt, skriver snart igen. // sOphia

Det hände nåt konstigt med texten när jag skrev det här, men iaf läs det överst om ni vill höra nåt konstigt!


:)

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0