25 Oktober 2010

Eh, tjatja bloggen!

Haha så höll vi på och sa idag i skolan :) Det var väl inget speciellt som hände idag förutom att Karro skrämde livet av mig när jag kom ut från toaletten, jag hade gått dit själv och då hade Karro sett det så då ställde ho sig utanför för att skrämma mig och ja hon lyckades! :P

När Sofia och jag gick hem så delade vi på en lussekatt som hon och Becka baka igår och det var så himla gott! Jag och mamma skulle bakat det igår men vi hann inte för vi firade August och käka massa tårta där hehe! Sen så kom det en kille som jag går förbi varje morgon när jag är hos mamma och han ser väldigt konstig/speciell ut så han glodde vi på eller jag stirra och gjorde en min medans Sofia gick med ansiktete i jackan :D Han glodde tillbaks fast han glodde typ som om vi vore helt psykade.. undrar varför?!

Aja vet ni en saak?? På torsdag så åker jag till Arlanda och sover över där på ett hottell och sen klockan 5 på morgonen så smäller det för då drar jag, min gudfar, hans fru och deras tre barn som är killar till Egypten!!! :D
Det var dom som jag följde med till Thailand förut men ååh det ska bli så himla kul! Vi kommer att bo på 5 stjärnigt hottell (men jag skulle faktiskt vara lika glad även om det inte var 5 stjärnigt) och ha typ världens största pool där! Jag kan visa er lite bilder sen, men nu mat! Eller först ska jag checka in lite bloggar men sen MAT!!




Oj bara lite hår framför ögat!


 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; ja jag vet :( fast nu är den nya designen uppe iaf !:)

2010-10-25 @ 18:42:39
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Karolina

Moahahah, jag är såååå elak. ;)

2010-10-25 @ 19:35:39
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0