Från topp till tå

Holaa!

Jag gillar verkligen det ordet haha! För en stund sen kom jag hem från Vicci och för ungefär 20 minuter sen åt jag pasta carbonara, majs, gurka och jättemumsig avokado! Som jag har skrivit förut så var det ju Annorlunda skoldag idag och jag och Vicci hade valt hemkunskap med temat halloween så vi bakade kakor som föreställde fingrar och jättegoda cupcakes och jag har kvar av allt :D

Vi kollade på Titanic hos Vicci och gjorde en två roliga videos, kickade och pratade om ALLT samtidigt som vi lajja med en boll, vi pratade ärligt talat om ALLT från talangjakten till reseböcker xD Jag vill ha en resebok som jag kan skriva i när jag är i Egypten och dansar hula!

Okej det kanske vi inte kommer göra men nån konstig dans blir det nog på arlanda! :P
Här har ni lite bilder från topp till tå:


Dom här filurerna hittade vi i skolan och dom fick en orb på köptet!....


Vicci målar dom fina fingrarna vi huggt av lärarn', visst är jag tråkig? :)


Jag målade också lite


Tadaaa! Jag har nåt som inte du har nåt som inte du har ................. :D


Snyggt! :P


Sen var vi hos Vicci och tjocka oss med våra muffins och fingrar samtidigt som vi såg på Titanic, den är ju sååå bra men sorglig.


Haaaahaaaaa!!!!! :D :D Den här skratta vi länge åt! xD


woho! X)


Haha snyggt! ;)


shit kolla min hals! xD


usch bilden är dålig på mig men jag vill ändå visa hur Viccis suuupersköna kofta såg ut ut och in! Det ser skönt ut va? :)


:D Klarar ni det där tro?

Eller det där? :)

 




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Haha, roliga bilder x)

2010-10-07 @ 20:04:15
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0