10 September 2010

Hej och gomorron!

Jag har sovmorgon till 9.15 idag så det är najs, jag gick upp vid 7.00 men jag väcktes av brorsorna och pappa så jag kunde inte somna om, jag har plattat håret för en stund sen och sen har jag rufsat till det lite där uppe vid pannan, bilder kan ni se här nedanför :P Idag ska jag till mamma eftersom att pappa ska typ spela på nån konsert och min dator är ju här och det betyder att jag kanske inte kommer blogga för jag brukar inte hålla på med datorn vi har hos mamma, jag vet inte varför men jag gillar väl min mera. Aja här har ni lite bilder på mig idag:



:D


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0