28 September 2010

Gomorron bloggen!

Har suttit och kollat lite på "Nanny" och käkat mackor och druckit hallon smoothie som är mm! :)
Fran (hon som spelar nannyn) är fett skön och rolig, har ni sett Nanny? Jag tycker det är en av dom bästa programmen som finns hehe jag brukar glo på det varje morgon men aja nog skrivet om "Nanny".

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra efter skolan men jag har liite läxor att göra men dom kanske man kan göra med nån kompis... aja snart ska jag dra till Sofia men lite senare idag lägger jag upp "dagens outfit" (shit det låter så töntigt så jag tänker kalla det för "Today:" X))

Hej då så länge!

Här är ett videoklipp där dom visar att man kan styra musen med handen, videon är skum i början men sen kommer ni fatta :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0