<3 u ucam!

Hallå hallå :)

Jag har precis upptäckt att mammas dator har cyberlink youcam så den har jag suttit och lekt lite med den ochj det är superkul! :D Snart ska jag äta potatisgratäng och oxfilé, momsigt va? På måndag ska jag på klassresa med bästa klassen haha nä där skojja jag lite ofc, bästa klassen är det inte men bra är den :)
Vi ska till Barnens ö och det ska bli såå himla kul!

Iaf, tack Ida för kommentaren jag fick där du skrev att jag tagit typ världens finaste ego bild på mig själv xD, jag vet inte vilken du menar men alla bilder på mig är fula så ja, men tack jag blev jätteglad! :D






xD, love u ucam!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: iddaa'

haha vsg, du kan få den bilden om du vill :) och den på alla oss tjejer :D och sen har jag några bilder på sally, faktiskt! Kan se om jag hittar dom! Ses på måndag, kram <3

2010-09-18 @ 19:54:18
Postat av: Karolina

Haha, snygga bilder! Jag vill också ha Ucam... :)

2010-09-18 @ 20:26:38
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: iddaa'

Jag har u caaam :D

2010-09-19 @ 08:40:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0