A whole new monday!

Heej!

Ledsen att jag inte skrivit på läänge men jag har varit lite upptagen hehe om man säger så ;) Men i måndags, tisdags och onsdags var jag på klassresa så då har jag ju inte kunnat skriva nånting men dom andra dagarna har jag bara varit en lite bussy woman haha! :P

Mamma ringde nyss och sa att ikväll blir det thaimatfrån en jättebra kiosk till middag (me like) så jag tog nr.13, det är stekt ris, kyckling och goda grönsaker i den, momschigt va? :) Jag ska väl fortsätta packa ihop mina saker som jag ska ha med mig till mami och sen gå.

Men vet ni? Vi har läskiga hantverkare här hos pappa och dom är här just nu, en av dom fråga "How are you?" och jag ba "ööh.. I'm good!" jaja jag får vara lite trevligare nästa gång dom frågar och kolla med han hur han mår, aja nu ska jag packa hej då!


Lite fjortis där asså jag vet, ;)

Update:

Jag slrev ju lite om hantverkarna om ni läst det men nu så såg jag att dom har en coca cola burk här i hallen eller vad man nu ska säga btw jag funderar på att springa förbi den och dricka upp hela burken för jag blev så himla sugen på cola nu..... aja jag får se hur jag gör.... hej då!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0