Dagen innan den dan

Hallå hallå

Som ni vet så har jag inte bloggat så mycket den här veckan men det har sina anledningar btw i morgon åker jag till Barnens Ö och det ska bli så himla kul :D Jag har också fått en ny mobil för kanske en vecka sen men det har jag inte berättat här på bloggen för att jag väntade på en vit färg men den var tydligen helt slut så som plåster på såret betalar 3 en månad åt mig, dom vill väl inte förstöra sitt ryckte hehe (stavning?) jag är helt kär i mobilen och sitter just nu och laddar ner låtar till den helt lagligt, om ni vill veta vart ni kan göra det får ni fråg ai kommenetarer för jag pallar inte skriva nu, aja nu ska jag säga hej till min morbror som kom nu, hej då! Jag kommer försöka mobilblogga på Barnens Ö, hej då!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0