Har inget att göra, bajs!

Tjoba hurnini!

Om ett tag  ska jag dra på fotbollsträning men innan det blir det bloggning! Jag har alldeles nyss städat lite och beundrat min snygga nya jacka som ni kommer få se idag men det blir lite senare när jag kommit hem. Igår var jag hos Rebecka och vi gjorde lite roliga saker :) Just nu vet jag inte vad jag ska skriva om så därför ska jag göra en liten grej som snart kommer upp, skriver snart igen. // sOphia


Haha, saknar er darlings!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Haha, mina "mini-armar"! Haha, bara så alla vet så sträcker jag fram armarna. Har inte så små armar på riktigt. Haha ;P

2010-09-05 @ 13:46:12
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0