I skolan helt själv..

Hellu!

Just nu sitter jag i skolan i en datasal med Sofia som snart ska på bildlektion så då blir jag själv i det här slckta rummet... men jag ska egentligen ha idrott (det är elevens val) men vi har det två veckor i rad och sen vi ledigt den tredje veckan så ja det blir nog flera gånger jag sitter här helt själv, haha dissad nej men jag vill äta med dom och då får jag vänta i 40 minuter på dom, om ett tag har vi lunch sen engelska, matte och sen slutar vi, wohoo! :P Ikväll vill jag ha efterrätt, hoppas mamma går med på det aja nu gick Sofia så nu är jag helt själv...
Snart får ni mera uppdatering av mig, jag ska bara checka in några bloggar så hej då! // sOphia


Såhär ser jag ut idag, jag har plattat håret :)

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0