Mjölk i maten, icke bra!

Hellu!

Idag i skolan var det faktsikt ganska kul eller iaf på rasten och när man kunde vara med kompisarna, på lunch rasten satt jag, Elin, Kimsy, Ida, Pontus, Erik e, Victor B och M och många fler i samma bord men det var iaf dom jag satt närmast om någon är intresserad haha :) Iaf, Pontus gav mig först hans fiskpinne och sen hällde han vatten i min mat så jag ba "ÅÅÅÅÅÅ" och skratta också, sen hällde jag min mjälk i hans glas och sen hällde han den i min mat så det blev översvämmning och då sa en faktiskt väldigt fet lärare till oss "Tyst med dig (till Pontus) du är för högjlud!" så då börja vi garva, aa och sen stack Pontus och dom andra så jag fick duka av tallriken men ingen mattant märkte :D
Sen har jag varit på fotboll för ett tag sen och piano innan det men det gick inte bra på fotbollen men på pianot sa lärarn att det var som att jag spelade på en konsert så då blev jag väldigt *host* lite stolt sådär, ;)
Vad har ni gjort idag? Hoppas ni gjort nåt kul! :D Snart är det Idool så det ska jag glo på :) Aja här har ni en bild på mig med en tandställning som jag ritat i paint på 5 sekunder, här är bilden:


Haha! Världens fiskmås bild! xD

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0