Ny vecka, nytt liv!

Hejsan allihopa!

Igår bloggade jag inte och det är jag inte ledsen för men jag är inte precis glad för det heller men iaf, idag vare ju skola igen efter den här himla sköna helgen som vart, åh vad jag vill ha helg igen, det var så himla najs! Igår var jag hemma, övade på ett NO prov som vi ska ha imorgon, åkte med pappa och Emil till Täby C, åkte sedan till en av pappas replokaler och spelade lite trummor, det är en najs dag :)
Idag spelade jag trummor på rasten och jag har fått till en grej så nu vill jag spela på en gång men jag kan inte eftersom jag är hos mamma nu, jag kom hit för kanske 20 minuter sen, snart ska jag äta middag men jag måste först skicka iväg en bild till min bild lärare, jag kan visa den imorgon. Aja jag skriver senare, hej då! // sOphia


É man snygg eller é man snygg? :P

Angående rubriken så menar jag bara att äh jaa.... nånting... xD


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0