Pics from today:

Hai!

Snart ska jag, pappa, Ludwig och Emil titta på Idol :) Det är så kul att se alla himla muppar som pajasar sig eller vad man nu ska säga haha xD, var nyss nere och åt hemlagad pannbiff och spaghetti och det var momsigt!
Aja eftersom jag inte orkar skriva så får bilderna förklara min dag men jag kanske kommer göra ett till inlägg sen, aja om jag inte gör det så hörs vi imorrn, hej då! // sOphia


Schnyggt!


Asså om nån av er på bilden vill att jag ska ta bort bilden så är det bara säga till :)


Söta Sofia :D


Söta Karro ville inte vara med på bild hehe :P


Jag hittade ingen bild på bara Vicci från idag så det fick bli med båda två :)


Öh haha! xD


Egen sushi som vi gjorde eller riset var redan gjort som Rebecka gjort innan

Mer bilder kommer sen, hej då!

Update:

 


xD


Snyggt Rebecka! :D


Haha xD jag ville visa min tshirt


:D Jag tog en papparazzi bild på Rebecka xD

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Det är en massa orber på första bilden. :O x)

2010-09-09 @ 20:52:10
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, roliga bilder :P

2010-09-12 @ 17:06:32
URL: http://barasparrven.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, roliga bilder :P

2010-09-12 @ 17:06:45
URL: http://barasparrven.blogg.se/
Postat av: sofia w

haha ! det är en orb på dig sophia på första bilden xD men åh vilken söt bild på mig :) not

2010-09-15 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0