Slagit rekord har jag!

Hellu igen!

Jag vet att jag har slagit rekord i att vara världens sämsta bloggare den här veckan så ni behöver inte påminna mig men det är en grej jag kommer få ganska snart och då blir det uppdatering kan jag säga er, nu ska jag se på Idol, hej då!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: iddaa'

SKRIVSKRIVSKRIVSKRIV!!!!!

och idag när du lekte med min kamera, tog du världens fiinaste ego-bild på dig! Du kanske vill ha den? Och den på alla oss cheyyyyer som var sjuuukt snygg ;) den är klart, den var ju på oss! Talk to me tomorrow :) or om monday :D

2010-09-17 @ 21:33:23
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Det är bra, själv? :D

2010-09-18 @ 16:24:10
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0