tyvärr, nu blir det Ida och Rebecka gästbloggning.... :( (varning för flumm)

Halloj livboj x)
Det är Ida här. Vi 3 är hos Becka och diskuterar hennes tomma vinglas som står på hennes skrivbord.
(Är Becka alkis???? :S ) Haha nejdå. Det är faktiskt myyycket godare at dricka mjölk ur vinglas tillexempel. JAG ÄR MJÖLKFREAK när jag är med Fifi och Bekka. Drack typ 1 och en halv liter mjöl tillsammans till mellis? Hah x)
Idag har vi lekt fjortis haha :) vi spelade jue fettbra och geeeeekade matte :O haha vi var töntar 8D
Sen tog en kille i min klass min skinnjacka på fotbollen på gympan och typ spelade i den? Hah.
Och glöm inte att gissa kändis! NI FÅR EN FEEEEEEEEEEEEEEEEET LÄNKNING.
Vad har vi mer gjort idag? Tja. Konstaterat att Fifi (Sophia för er som inte är vana med mina muppiga smeknamn) inte gillar tuggummi. Hur fasiken kan man inte gilla tuggummin?? Är ju grymt gott :)
Fifi har ny stylist, jag. Gjorde snygg frisyr på henne, Ni får en bild sen.
Ska nog ta och mmobba bekka lite nu, HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :D

(HAHA... nejdå, skulle aaaaaldrig mobba lilla Bekka ;) )
(Skulle hon visst det! D:)



Räbäckas  del:

Häj kära barn. I dag ska jag berätta en historia, om när jag var ännu bara en ung get, och strövade över vida landskap. Det var en härlig tid, men det har ingenting med min historia att göra. Så de så! Och därmed basta! I dag så hade jag det trevligt, men jag hade ingen flygande grek. Han försvann i posten, vilket gjorde mig mig ledsen, väldigt ledsen, innombords. Men det var trevligt i alla fall, vi drack te utan koppar med team Edwards medlemmar. Dom dissade Jacob, så Jacob grät en ny flod, den heter J-cub sux. Men jag gillar inte kaktusar, dom sticks. Nu så jag packa mina tofflor och åka till Göteborg.


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Neeej! försvann greken i posten!!!?!?!?! NEEEEJ! Nu blir jag också väldigt ledsen, inombords... :( xD

2010-09-02 @ 19:34:38
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Jag har jobbat hela dagen bara :)

2010-09-02 @ 19:46:03
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Hehe okej :D

2010-09-03 @ 07:25:53
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0