Vart med Becka! :)

Hej!

Idag har jag varit med Rebecka och det var grymt kul som vanligt :D Vi gick ut och gunga, tog roliga bilder, spelade bolibompa memory xD, fixa en grej på datorn, gjorde matteläxan, gick till skolan och åt toast med kantarell fyllning som dom hade gjort och det var super gott! :P
Ni kan se massa bilder här nedanför, juste idag äre ju "Idol!" wohoo det ska jag se, jag måste också öva lite francais som det heter på franska! Jag håller på och exprimenterar lite i photoshop just nu så det ska jag fortsätta med nu, hej då jag skriver snart igen, ikväll kanske det blir Gissa Kändis, hej då igen! // sOphia


En mupp bild på mig :D


Hah! Det ser ut som Rebecka sparkar till huset, det garvade vi mycket till xD :D :P


Haha ful bild på mig igen jaja jag bjuder på dom :)


Rebecka gungar upp och ner ofc xD


Haha, till vänster så har vi ful och till höger har vi gullig! :D


:D Rebecka sjunger xD


Så himla sööt! <3 :P


Sen började det, vi körde bolibompa memory och där blev jag riktigt sur för jag fick inte den rätta bilden på bolibompa draken...... :(


HHAHHHHHAAAA!!!!!!!!! Jag sitter och asgarvar nu för den här bilden är så himla skön och ful :D Jag skämtade med Rebecka om att jag tyckte hon såg så himla kul ut på den här bilden:


schtekar becka!


Sen kolla vi på ett gaammalt Idol klipp, det var nån gång från typ 2005 talet... xD


Rebecka intresserad av han haha nä då jag bara skojja lite, kul va? ;)

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0