I am imberasing ompa ompa faleraleraa!

Hellu!

Jag är astrött nu efter att ha vart på a-tid ända till 16.00 usch jag blundade till och med i korridoren samtidigt som jag gick framåt men jag kollade att det inte var nån som kunde se hehe :) Nu kanske ni fattar att jag är riktigt trööt, går och blundar i korridoren liksom... aja vill ni höra nåt kul?! Idag på SO:n så satt några killar och sjöng på den där låten "tänk om jag hade en liten liten apa ompa ompa faleraleeraa osv." då sjöng jag självklart med lite tyst och helt plötsligt så märkte jag att det vart helt knäpptyst och då hade alla hört mig sjunga "tänk om jag hade en liten liten apa ompaaa..... hehe ojdå" :blush: Det var jäätte pinsamt!! Aja det skulle vara konstigt om jag nån gång hade en opinsam dag, väldigt konstigt men det kommer aldrig att hända!

Nu ska jag kolla på spotify om den där låten finns där... sen ska jag nog äta lite mellis och kolla på nån bra serie, hej då så länge! // sOphia

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Hahaha, det var askul. xD

2010-09-28 @ 17:43:56
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0