Vart med alla :)

Hallå där allihopa!

Idag har jag vart med Ida, Rebecka, Erik, Fredrik och Marcus! Dom gick för en stund sen men det var fett kul, vi höll först på och ringde varandra typ hela tiden och undrade när vi skulle mötas vid torget men Fredrik skulle typ hålla på och föna håret och lägga i lite vax innan dom kunde gå haha :D
Sen var vi en tag på torget men det blev tråkigt så vi drog hem till mig och kolla in mitt hus och på mig när jag var liten xP sen körde vi flipper spel och kolla på Family Guy och hoppade studtsmatta :P
Sen när alla behövde gå frös Fredrik så han fick låna min skinnjacka sov var asliten på honom, han såg fett aa konstig ut haha! XD

Aja om ett tag ska jag på fotbollsträning men här har ni en bildbomb:


snyggt Fredrik!


Haha! Rebecka, jag och Fredrik på linbanan :D


Haha, ja det är Ida :D (om du vill kan jag ta bort den)


Erik hittade Sallys Nalle Puh!!


Haha korven! xD


Frdrik var lite trött hehe :)


Marcus haha xD



xD Det är bara Ida som hängde med haha!




Haaha :D :P




Sen gjorde vi alla en stjärna!


Marcus ville vara cellkärnan :D




Haaaaaaahaaaaaa :D :P Dagens outfit idag, mycket häng och min jacka :D snyggt va?

Aja nu måste jag dra, hej då! :D

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: ida e mitt namn tror jag :P

du får ta bort dendära bilden på mig taack :] <3

2010-09-30 @ 20:18:50
Postat av: elin

haha fredrik i din skinnjacka var inte så snyggt

2010-10-01 @ 16:13:28
Postat av: Karolina

Hahahaha, snygga bilder. Haha, fredrik i din jacka xD

2010-10-01 @ 18:30:57
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Elin [Aka Ellen]

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR XD hahahahahahahahhah fredrik är så jävla skön xD!

2010-10-01 @ 20:14:39
URL: http://allstar.blogg.se/
Postat av: E M A . W O R L D

jadå :D med dig?

2010-10-02 @ 00:38:39
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Pelin

Gellivare häng!!!!!

2011-09-08 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0