Weard mamma det där asså...

Hej hej!

För typ en halvtimme sen kom jag hem från skolan som var helt okej idag, maten tyckte iaf jag var god :)
På vägen hem från skolan gick jag, Vicci och Emelie tillsamans en bit hem från skolan och vi gick och gick och sen så såg vi en asstor spindel, den största jag sett som går mitt på marken dåra och vi ville rädda den haha xD så vi tänkte flytta den från gångvägen eftersom annars kan det komma en moppe och döda den och det gjorde det också :P men den klarade sig halvt men iaf när jag tog fram foten och skulle kolla om den levde så hoppa den på min sko så vi stod där och skrek och då kom det en mamma med en barnvagn och ba "Oj vilken stor spindel" och sen gick hon, sen gick jag hem :)

Aja iaf, vid 16.45 så ska jag på fotbollsträning :D och sen måste jag öva lite SO.... ÖÖH jag vill inte ha SO läxa, bajs! Jaja nu ska jag gå ner och göra mellanmål så hej då jag skriver sen. // sOphia

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0