Who's behind the glasses?

Hej!

Jag veet att jag inte har skrivit men det har jag koll på hurni :) Snart så ska jag dra till en thairesturang och köpa mat tillsamans med Rebecka och sen ska jag gå till Rebecka och vara där med mamma och brorsorna och alla andra :)
Igår var jag på grillfest med fotbollslaget och jag bada haha och vi kolla på Ungern, Sverige, åt mycket, hoppa, och sjöng mycket! :D Folk borde trott att det var en himla fyllefest fast för barn liksom haha! xD Sen kom Pontus och Erik E till oss och tog lite plats i soffan dom med, hehe :P
Idag har jag vart i Täby C och köpt många svinadyra saker men det får ni se sen, imorrn tror jag för efter jag vart hos Becka ska jag till pappa och där har jag inte min dator såå ja det blir imorgon :) Oj shit nu har jag lite bråttom så hej då!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: s o i n i n e n

sv: Har kollat på oth, sj =)?

2010-09-04 @ 19:54:46
URL: http://soininensfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0