18:e april 2011

Heeeeeej!

Idag är det ju nästan bikinin på som gäller! Det är så himla varmt och skönt ute! Jag funderar på att ta av mig mina leggings och bara ha shorts men det kanske blir lite kallt. Aja snart kommer Becka hit, vi ska hitta på nåt kul, vi ska göra fruktsallad för hon hade massa frukter som hon ska ta med sig :thumbup:
Sally är här så vi måste också passa henne och sånt men hon får helt enkelt vara med på det vi gör :)

Är så himla glad att det är lov nu när det är sånt här väder lixom!! :D Ååååh, jag tror inte att det blir så mycket bloggning idag men sen lite senare så :) Vem kommer sitta inne idag?

Ingen bild, sorry!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: mmjt © Hobbyfotograf

Nu har jag utsett 1 vinnare i Dagens Länk på min blogg, in och kika! :D Blev det inte du? Bara anmäl dig igen för en ny chans i samma inlägg! :D

2011-04-18 @ 12:39:22
URL: http://mmjt.blogg.se/
Postat av: mmjt © Hobbyfotograf

svar: Kul att du är med! Dagens Länk avslutas med 1 vinnare + ny omgång kl 12.00 imorgon :)

2011-04-18 @ 21:47:55
URL: http://mmjt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0