19:e april 2011



Gomoroon!

Hoppas ni har sovit bättre än mig inatt för jag har inte sovit bra! Jag har fått min lillebrorsas Emils säng nu för tillfället (för vi har ju nyligen flyttat in) och den är inte ett dugg bred och jag behöver verkligen en bred säng för jag ligger och brer ut mig över hela sängen så jag har vaknat flera gånger och nu ligger jag här pigg i sängen, vaknade halv 8.

Idag är det lika härligt och gött väder som vanligt ser jag :D Ska nog dra ner till en sjö som ligger här i närheten och fota lite, najs ju! :)

Jag ska också visa massa bilder haha, det är så himla många att jag inte kommer kunna ladda upp alla samtidigt, det får bli flera inlägg helt enkelt! Nej om ett tag ska jag gå ner och göra lite frulle, bilden ovanför är från igår om ni undrar :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: REBECCA

Hej! Undrar du hur man ändrar tema på t.ex facebook, google osv.

Kolla in på min blogg så förklarar jag exakt hur du ska göra.

Mycket trevligare att vara inne på dessa sidor om man själv fått valt hur temat ska se ut.

Kolla in och se om du är intresserad! :) Kram.



(Skriv gärna vad du tyckte också, t.ex var det lätt att förstå, var det krångligt?)

2011-04-19 @ 09:39:41
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: nnutsa

åh tack så mycket! :')

din blogg är också jätte bra och jag diggar din stil :)

2011-04-19 @ 10:33:00
URL: http://nnutsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0