5 fakta om mig:

Hej! Tänkte skriva 5 faktan om mig, read and learn:

1. Jag kan ibland (eller oftast) (eller typ alltid) (eller nej inte alltid men iaf!) vara vääldigt kinkig när det gäller köpt mat som tex pannbiff och potatis på kartong skulle jag typ aldrig äta, åt det ibland förut och uuusccchhhh!! Men det är bara jag som är ovanligt bitchig eller vad man nu ska säga när det gäller köpt mat!



2. Jag blir äcklad när nån smaskar på ett tuggummi, hatar den konstgjorda doften eller vad man nu ska säga.. höll på och spy en gång när nån jag inte kände satt i bilen med mig och pappa och tuggade på ett jordgubbstuggummi, men som sagt är jag värsta bitchen när det gäller sånt!

Tumblr_lih3mwvkmj1qck4o5o1_500_large

3. Jag blir ganska ledsen när jag ser gamla gubbar gå runt själva utanför ICA eller Täby C eller när dom bara går själva helt enkelt! Dom ser så himla snälla ut (vissa av dom dåra, absolut inte alla!) också har dom ingen gumma att prata med.. då vill jag nästan bli deras gumma hihi! :)
Samma sak gäller när gummor går själva..



4. Jag är vääldigt svag när det gäller goda bakelser, jag gillar nästan alla bakelser som finns och jag kan typ aldrig bli mätt på dom!

Tumblr_lj6l2rprpr1qfpcnio1_500_large

5. Jag älskar filmen "Loranga, Masarin och Dartanjang" eller vad den nu heter, den är asbra hehe! :D
Barnslig jag är va? ;p


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: sofia

sv: var lite nervöst innan det att vi kom dit, men väl där så var inte bron super högt över vattnet så det gick ganska bra, bara man inte kollar ner ;)

2011-04-12 @ 16:36:59
URL: http://sofialiljeqvist.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Hej! Tack skall du ha. Vad roligt att du tycker om min blogg. Ha en fin kväll :D

2011-04-12 @ 17:04:35
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0