Converse för 195,56 svenska kronor!! :D Ska jag stjäla eller köpa dom? xP

Hej! Jag har nyss hittat ett par jättebilliga converse! Eller det är iaf billigt för att vara converse, dom kostar 29,95 dollar och det är exakt 195,56 kr!! Superbra juu! :D Man kan köpa dom på Ebay och jag ska kanske köpa dom eller göra en annan grej, jag ska stjäla någonannans hehee!
Närå jag bara skojja men ääh... jag ska kanske göra en annan grej som är laglig men det kan jag isf skriva mer om sen :)
Kolla bara så fiina och så billiga, ååååh!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Åh ni måste bli mina snart! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Alva

Snygga :)

2011-04-12 @ 16:20:39
URL: http://awawa.blogg.se/
Postat av: Karolina

Men det kostar ju asmycket i frakt också från USA... Så om du köper dom blir det kanske 800 med frakt och tull och så... :/

2011-04-12 @ 17:18:19
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0