Glad påsk! :D

Glad påsk på er hörni! :D

Har legat och bråkat med internet ett tag nu men nu äntligen kom jag in här. Det gör väldigt ont i tänderna så jag har tagit en alvedon men den har inte börjat värka än men iaf, idag ska jag och mamma till Täbban och kolla på lite kläder och sånt, jättekul! :)
Sen hade Karro och jag och några andra (vet inte vilka) tänkt att gå påskkärringar haha men jag vet inte om jag kan för jag är typ liite sjuk och orkar egentligen inte gå runt för hela världen typ snurrar, jag var på toa nyss och jag måste lixom hålla i mig i nånting.. Karro om du läser det här innan jag messat dig så ska du veta att jag kommer messa dig, det där blev konstigt.
Här kommer lite bilder om det nu går att ladda upp...


Ni får två kycklingar istället! :)

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0