Hahahaaha!! :D

Hej!

Kom nyss hem från skolan, hade nyss idrott och där dansade vi, min, Viccis, Sofias, Beckas och Karros dans är verkligen grym asså! xD Den är skitarolig att dansa till! :P
Karro och Vicci visade mig också en jätterolig video idag, ni kan se den här nedanför, den är jätterolig säger jag bara!

Aja när jag skulle gå hem så kom det värsta orkanblåsten och mitt i den orkanen så såg jag Ivan cykla runt på en trejuling så jag ba "HEJ IVAN!" Han blev i chocktillstånd hehe för jag ska ju lixom vara hemma på dagarna, men iaf, han sa ingenting till mig men sen när jag precis tänkte fortsätta gå så kom Jenni och August körandes i bilen så jag behövde lixom ställa om lite i min hjärna för att fatta haha... xP
Jag fick iaf skjuts hem :)
Kommer visa er bilder på mig (ego hehe) och mitt nya hårband idag! Men just nu så laddar batteriet, här är iaf videon:

Boom boom boom weyooo oh oooh:


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: LillKoppen

Haha, tack ^^

2011-04-07 @ 15:49:47
URL: http://enjoytheliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0